Biografie
Bota Marius este conferentiar universitar în cadrul Facultăţii de Business, UBB Cluj-Napoca. Este absolvent al Facultăţii de Business, UBB. A obţinut titlul de doctor în management în anul 2010. Unul dintre subiectele majore studiate în timpul doctoratului a fost perfecţionarea procesului de realizare a noilor produse.
Bota Marius a publicat în calitate de autor sau co-autor 6 cărţi de specialitate, peste 40 de lucrări ştiinţifice, 3 capitole în volume colective şi a participat la peste 20 de conferinţe naţionale şi internaţionale de profil. A coordonat 2 volume științifice.
A fost membru în echipele a 5 granturi de cercetare şi a unui proiect de cercetare cu mediul de afaceri. Este membru fondator al CECATO.
În perioada 2000-2023 a ocupat poziția de director de studii ID-IFR. În present este directorul Departamentului Servicii de Ospitalitate.
Program consultații
Miercuri: 11:00-12:00
Cu programare prealabila pe chatul Teams. Codul clasei Teams: f15w0bm
Birou: Etajul II, Sala 207
Disciplinele predate
Cercetări de marketing, specializarea Administrarea Afacerilor și Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate, nivel licenta în limba română și engleză
Cercetarea-dezvoltarea noilor produse, specializarea Administrarea Afacerilor, nivel licență
Servicii de recreere şi divertisment, Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate, nivel licenta în limba română și engleză
Managementul evenimentelor, specializarea Management Hotelier și Administrarea Afacerilor în Ospitalitate și Turism Internațional, nivel master
Cercetare avansată şi analiză în ospitalitate şi turism, specializarea Administrarea Afacerilor în Ospitalitate și Turism Internațional, nivel master
Antreprenoriat, inovare şi dezvoltare de noi produse turistice, specializarea Administrarea Afacerilor în Ospitalitate și Turism Internațional, nivel master
Arii de interes științific
Marketing, Studii interdisciplinare, Turism și ospitalitate, Business
Publicații științifice
Cosma Smaranda-Adina, Fleseriu Cristina, Bota Marius, Hotel chain’s strategic options to penetrate the Romanian market, AMFITEATRU ECONOMIC, Vol. XVI, Special No. 8, November, 2014, pp. 1352-1365, ISSN: 1582-9146, WOS:000344543900024
Cosma Smaranda-Adina, Bota Marius, Fleşeriu Cristina, Negrusa Adina-Letitia, Toader Valentin, Rus Rozalia-Veronica, Some Considerations Regarding Motivations and Overall Perceptions on Film Festivals, AMFITEATRU ECONOMIC, Vol. XI, Special No. 10, 2016, pp. 929-943, ISSN: 1582-9146, WOS:000388624700015
Cosma Smaranda-Adina, Zerva Konstantina, Bota Marius, Fleşeriu Cristina, A Study On the Romanians’ Profile Among Leisure Activities, AMFITEATRU ECONOMIC, Vol. XX, Special No. 12, 2018, pp. 920-934, ISSN: 1582-9146, WOS:000448604700007
Cosma S., Bota M., Fleşeriu C., Morgovan C., Văleanu M., Cosma D., Measuring Patients’ Perception and Satisfaction with the Romanian Healthcare System, Sustainability 2020, 12(4), 1612; https://doi.org/10.3390/su12041612, WOS:000522460200330
Parteneriate cu mediul de business
Membru (consilier marketing) în echipa de cercetare a proiectului nr. 51/11.06.2007 contractant SC Schuller Eh Klar SRL. Tema: „Studiu de piaţă privind percepţia vânzătorilor din magazine faţă de marfa, calitatea acesteia şi brandul societăţii”
Experiență internațională
Colaborare cu Fachhochschule Dortmund, University of Applied Sciences and Arts în cadrul proiectului Managing Cross Border Projects (2019-2020)