Prezentarea programului
Turismul și ospitalitatea sunt două domenii strâns legate între ele. Domeniul ospitalității se concentrează pe restaurante, agenții de turism, hoteluri, stațiuni și alte instituții care se ocupă cu industria ospitalității. Când oamenii călătoresc, mănâncă la restaurant, stau într-un hotel, se relaxează la spa și alte activități similare, primesc servicii de ospitalitate. Turismul se ocupă de comercializarea și gestionarea diferitelor facilități turistice, inclusiv destinații – hoteluri, centre de convenții, stațiuni, parcuri tematice, divizii guvernamentale de turism, croaziere, linii aeriene, transport, produse alimentare și cazare și brokeri de călătorii.
Absolvenții programului de licență Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate – învățământ la distanță sunt licențiați în științe economice și dețin cunoștințele și competențele necesare pentru a-și iniția și administra propria afacere în industria turismului sau pentru a ocupa o gamă variată de posturi în turism și ospitalitate, în funcție de interesul și personalitatea fiecăruia: agenți de turism, ghizi, reprezentanți ai companiilor de turism, pot ocupa poziții de management în restaurante, unități de cazare, parcuri tematice, resorturi, linii de croazieră, cazinouri sau pot fi cercetători pentru departamentul de turism. Datorită cunoștințelor și competențelor dobândite în cadrul programului Administrarea Afacerilor în Servicii de Ospitalitate, absolvenții noștri pot obține Brevetul de Turism, iar Facultatea de Business îi susține pe deplin în acest scop.
De ce învățământ la distanță?
Învățământul la distanță este o formă modernă de studiu, care reușește să învingă distanță dintre profesor și student, datorită tehnologiei moderne (internet) și a materialelor de curs specifice. Studentului îi este asigurată o flexibilitate sporită în procesul de învățare, oferindu-i-se posibilitatea de a-și însuși o mare parte a materiei în condiții de confort, acasă, prin studiu individual. Evaluarea activității studenților are două componente: o evaluare pe parcursul semestrului (prin rezolvarea unor teme de control) și o evaluare la finalul semestrului în sesiunea de examene.
Scopul principal al întregului mecanism al cursurilor de la distanță este de a ajuta studenții. Acest ajutor poate fi productiv numai dacă studenții depun efortul necesar în vederea atingerii țelului pe care și l-au propus. Sistemul de învățământ la distanță se bazează în cea mai mare măsură pe energia de autoperfecționare a studentului, care presupune voință, perseverență, putere de muncă și conștiinciozitate, dar oferă în schimb posibilitatea planificării rezonabile a timpului, a organizării propriului ritm de studiu, a îmbinării vieții curente cu cea de student, fără afectarea activităților specifice locului de muncă.
Orarul activităților: sâmbăta și duminica (ocazional vinerea), de 4-6 ori pe semestru
Învățământul la distanță se desfășoară doar în regim cu taxă, în cuantumul taxei plătite, fiecare student având dreptul să beneficieze de:
- sprijin din partea cadrelor didactice și a tutorilor în procesul de învățare;
- acces la aplicația Microsoft Teams;
- suporturi de curs în format electronic;
- posibilitatea de a participa în sistem de videoconferință la întâlnirile față în față și de a viziona înregistrările acestor întâlniri;
- posibilitatea de a evalua activitatea cadrelor didactice la finalul fiecărui semestru.
Regulamentul de funcționare al CFCIDFR poate fi consultat aici.
Descriere
- Domeniu: Administrarea afacerilor
- Nivel: Licență
- Limba: Română
- Forma: Învățământ la distanță
- Credite: 180
- Durata: 3 ani
- Acreditare: Acreditat ARACIS
Director program
- Conf.univ.dr. Oana Ruxandra BODE
- oana.bode@ubbcluj.ro